ادامه تحصیل در مقطع دکترا در آمریکا

راهنمای پذیرش و بورس تحصیلی آلمان،آمریکا،انگلیس،کانادا،نیوزیلند،استرالیا،هند،مالزی،ژاپن،ایتالیا،فرانسه،دوبی و ...

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ادامه تحصیل در مقطع دکترا در آمریکا

 

دکترا ( PHD  – Doctor of Philosophy )  یکی از بالاترین مدارج تحصیلی می باشد . این مدرک پس از دوره کارشناسی ارشد ( Master ) و بعد از گذشت ۳-۴ ادامه تحصیل در رشته  ورد نظر و انجام فعالیت های تحقیقاتی کسب خواهد شد .

به صورت کلی مدرک دکترا نشان دهنده صلاحیت شما در امر پژوهش می باشد که این امر از طریق ارائه پایان نامه که می تواند شامل موارد زیر باشد ، نشان داده می شود.

– تسلط در رشته و مطالب آن
– فعالیت های تحقیقاتی
– ظرفیت برای انجام فعالیت های تحقیقاتی به صورت مستقل
– ارائه تحقیقات

با این تعاریف می توان دریافت که مدرک دکترا یک نمایش از قدرت استدلال و تحلیل در رشته مورد نظر می باشد که می تواند بازار کار وسیعی را در مقابل خود باز کند. البته شاید به نظر برسد که اخذ این مدرک چندان دشوار نباشد اما در عمل این امر به شدت سخت و طاقت فرسا می باشد .

همچنین اخذ ویزای تحصیلی آمریکا در مقطع دکتری می تواند به خاطر اهمیت ماهیت آن در فعالیت های تحقیقاتی نسبت به بقیه مقاطع تحصیلی ساده تر است .

شرکت ما آماده ارائه خدمات اخذ ویزای تحصیل آمریکا در در رشته های زیر در مقطع دکترا می باشد:

Ph.D in Education ::
Ph.D in International Business ::
 Ph.D in Educational leadership ::
Phd. in Biomedical Engineering ::
Ph.d in Chemical Engineering ::
Civil Engineering ::
Computer Engineering ::
Computer Science ::
Electric-drive Vehicle Engineering ::
Electrical Engineering ::
Engineering management ::
Engineering Technology ::
Industrial Engineering ::

 

کشور ایالات متحده (آمریکا) دارای بهترین دانشگاه های دنیا از نظر علمی و امکانات آموزشی برای ادامه تحصیل در رده دکتری و کسب این مدرک می باشد. سالانه دانشگاه های آمریکا اقدام به ارائه پذیرش تحصیلی می کنند اما این تعداد بسیار محدود و به طور کلی بستگی به بودجه ارائه شده به دانشگاه و پس از آن به استاد مربوطه دارد. دریافت کمک هزینه تحصیلی برای پرداخت هزینه های تحصیل و اقامت یکی از مهمترین نکات مثبت تحصیل در این مقطع تحصیلی است که البته معمولا در مقابل فعالیت های تحقیقاتی در پروژه های اساتید به دانشجویان دکتری اختصاص می یابد.

اصلی ترین روش اخذ پذیرش تحصیلی آمریکا در مقطع دکتری بوسیله پرداخت کمک هزینه برای دانشجویان بین المللی است بخصوص کسانی که دارای مدرک دانشگاهی کارشناسی ارشد و یا مدرک کارشناسی از دانشگاه هایی غیر آمریکایی هستند که البته این امر به هیچ عنوان آسان نبوده و به دلیل محدودیت در پذیرش و بالا بودن تقاضا کار برای دریافت این پذیرش کمی سخت است .

برای اخذ پذیرش از دوره های دکتری، متقاضی باید ابتدا دانشگاه و دانشکده محل تحصیل خود را به دقت انتخاب نماید. بسیاری از پرونده های دانشجویی به دلیل عدم انتخاب محل تحصیل، توسط هییت های علمی رد می شوند.

از آنجا که دوره های دکتری مبتنی بر فعالیت های تحقیقاتی می باشند ، اساتید در بخش های خاص ( و گاهی اوقات محدود ) اقدام به جذب دانشجو می نمایند که پیشینه تحصیلی و تحقیقاتی متقاضی ، اهداف وی ، موضوع تحقیقات و حتی موضوع رساله دکتری به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر این موارد با موضوع کاری استاد مربوطه هماهنگ نباشد درخواست متقاضی بی درنگ رد خواهد شد .

برای اخذ پذیرش تحصیلی آمریکا در مقطع دکترا موارد زیر بسیار حائز اهمیت می باشد :

 مدرک کارشناسی با ۴ سال تحصیل و با معدل حداقل ۱۵

مدرک کارشناسی ارشد با ۴ سال تحصیل و با معدل حداقل ۱۶

سه توصیه نامه از اساتید قبلی

تهیه statement of Interest متناسب با رشته تحصیلی

مدرک زبان انگلیسی (IELTS, 6.5) و یا (TOEFL, iBT: 100; CBT: 250; PBT: 600)

مدرک GRE با نمره ۷۰۰ (Quantitative: 700, Verbal: 350, Writing: 3.5 )

مدرک GMAT برای رشته های مالی، بیزنس و مدیریت و حسابداری




:: موضوعات مرتبط: اخذ پذیرش از دانشگاههای آمریکا , ,
:: برچسب‌ها: ادامه تحصیل در مقطع دکترا در آمریکا , ادامه تحصیل در مقطع دکترا , اخذ بورس تحصیلی از کشور آمریکا , اقدامات قبل از سفر , اقدامات قبل از سفر به آمریکا , راهنمای دانشجویان در آمریکا , امور بیمه در آمریکا , بانک های ایران در آمریکا , فرصتهاي شغلي در آمریکا , نحوه نگارش رزومه cv , نحوه اخذ پذيرش و بورس تحصيلی , دانشگاههای انگليسی زبان , شرايط ورود به دانشگاه های آمریکا , آموزش زبان آمریکا , برنامه آموزش زبان آمریکا , پذيرش دانشجویی , شروط گرفتن پذيرش از يك دانشگاه آمریکا , تحصيلات در آمریکا , اطلاعات لازم سفر به آمریکا , قوانين در آمریکا , مدارک لازم جهت رواديد تحصيلی آمریکا , مدارک لازم جهت رواديد تحصيلی , اطلاعات عمومي آمریکا , اقامت در آمریکا , ادامه تحصيل , اخذ پذیرش , اخذ پذیرش تحصیلی , اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا , اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا , اخذ پذیرش تحصیلی آمریکا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1831
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : khashayars
ت : پنج شنبه 8 اسفند 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی